Skip to Content

Anciënniteitsparty

Registraties zijn gesloten
ANCIËNNITEITSPARTY

Liefste VEKkers & sympathisanten,

Na een jaar vol zotte feestjes en promo’s is dan nu ons laatste (voor de examens😏) aangebroken! 

We sluiten af met een feestje van formaat: de anciënniteitsparty! Het VEK-praesidium zal elkaar een drankje laten drinken (op gepaste wijze) op anciënniteit. Zoals Oscar zou zeggen: “trekt em binn’n!” 🍻

Voor ons (voor)laatste feestje hebben we een trendy promo voor jullie namelijk 6 shots voor €7 (zoals Oscar hierop zou reageren: “zalt een beke gaan!” + *67 emote*) 

Geen reden om afwezig te zijn dus! 

Wij hopen jullie daar nog eens massaal te mogen verwelkomen voor de examens echt beginnen.

Met veel kusjes van jullie feestjes,

Stef, Thea, Oscar & Oona xxxxxxxxx

(duiveltjes van team feest)